Sko garderob!

Katterna är ju verkligen helknäppa HAHA Såhär tycker dom om att sitta



Kollar ni noga så ser man en glad liten prick i bakgrunden som sitter i sin egna soffa ;D Linslus :)

Idag har jag ringt lite telefonsamtal. Tycker inte om att ringa egentligen, tycker det känns bättre att ta det ansikte mot ansikte. Men det är inte alltid det går. Men det känns skönt när det är klart iaf :) Nu hade dom skjutdörrarna vi beställt, kommit iaf. Så ett steg närmare min sko garderob/garderob :) Bra bra :)



TJING!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Vilka söta katter! :) Så mysiga dem ser ut!



Svar på din kommentar: Ja, Devin tycker om att sitta och titta och "prata" med fiskarna, speciellt på kvällarna innan han och dem ska sova :)

2010-09-13 @ 11:42:22 / URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sara

Söta dem är.... Alla 3!

Åååå, jag skulle ge allt för en skogarderob... I min nästa bostad då jäklar :)

Kram

2010-09-13 @ 13:55:44 / URL: http://slimpen.blogg.se/
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Haha avskyr också den där telefonen ;) Fann de två sista paren gummistövlar till tösen i stolrek 20, lovely tyvärr var de rätt pojkaktiga men hellre det än inga skor alls :)

2010-09-14 @ 07:44:57 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: