Lite att fundera på...

Jag var iaf och tränade igår igen. Visst är det skönt, men jag blir inte speciellt svettig, eller ansträngd... Så det kanske inte är rätt pass för mig? Men att det är så nära är ju perfekt. Jag vet inte om jag ska börja på Friskis och Svettis istället, om jag kommer komma med undanflykter då... Hm, måste fundera lite antar jag. För jag vill ju fortsätta träna(det trodde jag aldrig jag skulle säga!). På Friskis finns det ju lite fler olika pass att välja av, men det är nere på stan, Gymmix är bara några minuter här ifrån. Men om jag inte blir nå svettig så hjälper ju "träningen" inte. Som sagt, lite att fundera på...



TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: