kattj*vel!

Jag har bara 1 sak att säga. Kattj*vel!

Robin hade efter mycket om och men somnat, då börjar ena katten pipa så högt så han vaknar! Han sätter sig upp i sängen och härmar katten: MAUU, MAUU. Då går jag in där för att få honom att somna om. Då sitter den andra katten precis vid sängen, så Robin ville ju inte sova(vi har aldrig katterna inne i sovrummet när han ska sova)! Jag tog upp honom och började "gunga" han som jag fått lov att göra de senaste dagarna, men då var han ju pigg som en mört... Nu tror jag att han somnat om iaf. Så jag ska fixa mig en kopp te och sen ska jag sätta mig och läsa lite :) Nice :)

Jag ÄLSKAR bad bilder, så här kommer en bild sen sist han badade



TJING!

Kommentarer
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Hihi... Finns en anledning att våran katt heter KÅkå, kan stå för kattkräk elr kissekatt beroende på vilket humör man är på ;)

Nu fann vi en igår, blått dock men det är som en regnoverall ifrån Lindex så det fick hon och sen ett par gigantiska stövlar, har ju storlek 74 lilltösen :)

2010-09-14 @ 11:34:01 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Ja jag funderar faktiskt på rak lugg. Jag har hårfärgen som är på bilden längst ner.

2010-09-14 @ 12:00:54 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: