gunga till sömns?

Det måste nästan vara tänderna som gör att Robin inte vill sova eller äta. Idag fick jag gunga honom till sömns i min famn, visst han somnade ganska fort men han väger ju inte lite längre. Hoppas bara på att det blir bättre snart, visst, är gungning det enda sättet att få honom somna så fortsätter jag ju med det.... Men det konstiga är att till natten igår så somnade han utan, även fast det tog ett tag av både mig och P.



P har varit till Örebro idag, men när jag pratade med honom sist så måste dom åka hem utan det dom åkte dit för. Typiskt! Bara krångel... Hoppas det ordnar sig iaf.

Imorgon måste vi åka till Kakelproffsen också, vi har ju fortfarande inte fått den andra offerten därifrån och dom ska komma hit den 20 september och sätta upp kakel och klinker i badrummet. Vi har ringt och ringt. P skickade ett mejl tidigare under veckan, men han har inte svarat på det heller. Så nu får det vara nog känner vi... Tråkigt att det går så långt att man MÅSTE ÅKA DIT för att det(förhoppningsvis) ska hända något. Men nu ska vi inte tänka på det.

Funderar på vad vi ska göra idag. Kanske ut och gå lite? Men det är så tråkigt att gå själv och utan "mål". Men något måste vi hitta på iaf :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vi bor på 58kvh, så du kan ju tänka dig 3 personer och en massa löeksaker...



vi är typ och kollar på allt, men just nu är det bara dyra villor ute. så vi får hoppas att det är någon som ska säljja något "litet" snaret..

är säkert inne på hemnet en 3-4 ggr per dag =) haha



Hoppas att Robin sover nsrat igen och vill äta, här hemma är det också tänder på G.

Men Måns somnade nu kl:18 så får se hur länge han sover i morgon!!

2010-09-12 @ 18:11:19 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Kristin - mouzieephoto

Tradera är ju då ett hett tips ;)

2010-09-13 @ 07:20:24 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: