Cookie dough cake balls

Jag sitter just nu och bakar... Eller nej, bakar gör jag ju vanligtvis inte vid datorn HAHA men jag väntar på att "degen" ska kylas. Den ska stå i kylskåpet i 2 timmar, 1 timme och 45 kvar alltså ;D Jag smakade degen lite innan jag hade in den, och det var nästan så jag hörde musik och såg stjärnor. Det var guda gott!!! När degen stått i kylskåpet 2 timmar ska man göra bollar och doppa i smält choklad. Det kan ju inte bli annat än ÄNNU godare!
Det jag gör heter Cookie dough cake balls och receptet finns HÄR. Du MÅSTE prova! Nu på en gång!



TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: