Born to be wild!

Innan Robin föddes fick vi en flyttlåda full med kläder och skor av syster K med familj, hur bra som helst! Jag brukar kika i lådan lite då och då och jag gjorde det för någon dag sen och hittade flera tröjor och en jacka som Robin kan ha nu. Hur bra är inte det? Eftersom han är vildare än vild ibland(oftast) så tyckte jag att den här tröjan passade honom perfekt!



Kommer ett till inlägg när Robin gått och lagt sig, då ska jag visa vad busungen har gjort idag ;D Jag säger bara: Vad får han alla ideér ifrån?


TJING!

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

jag ställer mig samma fråga varje dag =)

2010-09-15 @ 10:18:17 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: