utmaning!

Jag blev utmanad av Beatrice :)




4 TV program
Våra bästa år, 2 and ½ men, top model, Lejla bakar

4 saker jag gjort idag 
tvättat, myyyyyst med Robin, vikt tvätt, läst bloggar :)

4 saker som jag längtar efter 
Julen, till helgen, tills badrummet är klar renoverat, tills jag får jobb
4 saker på önskelistan
Pengar, smycke med Robins fingeravtryck på, skor, kläder

4 saker som jag avskyr
Otrohet, Falskhet, skitsnack, människor som tror att dom vet allt

4 saker jag tycker om att göra
Lyssna på musik, sjunga, shoppa, mysa med mina finaste killar

4 saker jag ätit idag 
HAHA, jag har bara ätit marie kex med smör idag :D

4 utmanade
Micaela, Emelie, Maria, Agnieszka


Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Skojigt, men nu måste jag ut i tvättstugan så tar utmaningen lite senare :)

2010-10-08 @ 10:11:29 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Nu har jag gjort utmaningen ;D

2010-10-10 @ 12:15:09 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: