silikon!?

Robin ligger och sover fortfarande, men jag hade inget val än att gå upp. Det skulle komma en och sätta silikon i badrummet klockan 7. Huvudet värkde som jag vet inte vad när jag gick upp, men det börjar bli lite bättre nu efter 2 alvedon.
Igår var jag på Yoga, för första gången. Det var rätt avslappnande faktiskt, men det var ju inte alla övningar man kunde göra. Att ha benen ovanför huvudet och sen nudda knäna i pannan? Det kan inte jag iallafall...
Trött av det blev jag också, satt och gäspade hela vägen hem.

Nu åkte han som fixade badrummet så jag ska ta och lägga mig brevid Robin och mysa lite :)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Sara

Då får vi informera Emma och planera in någon kväll som passar alla :)



Puss

2010-10-01 @ 09:25:13 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: