NEJ!

Ni har väl inte glömt bort att dra tillbaka klockan 1 timme?

Igår satt jag i åkpåsen i den nya vagnen, eller jag provade iallafall. För den har inte passat på någon annan vagn vi har. Men på den här nya satt den jättebra!
Robin verkar verkligen gilla den också, så fort jag satt i åkpåsen på klättrade han upp på ena hjulet och satt sig i vagnen, och där skulle han sitta. När jag skulle ta ur honom för att lägga honom på dagen sa han bara NEJ, skakade på huvudet och höll sig krampaktigt fast. Somsagt, han tycker nog om den nya vagnen :)



HEHE
Lilla skrutt :)




TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Ja, det är bara bra med mig.

2010-10-31 @ 07:40:05 / URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hihi, det va ju bra att han gillade den iaf ;)

2010-10-31 @ 08:21:36 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: