Mycket shoppat!

Det blev ganska mycket handlat igår, jag kom hem med påsar från Cubus, Jack and Jones(undrar till vem?), HM, Lindex, Din Sko. Julklappar till P, några julklappar till Robin och julklappar till 2 av Robins kusiner. Jag köpte även en mössa och en tub halsduk till mig på Lindex. När jag visade P mössan när jag kom hem sa han:
- Ja, inte tänker jag gå bredvid dig när du har den där på dig!
HAHA
Visar den sen :D
Sen blev det ett par handskar till, till Robin, ett till par vinterskor och 2 fusk polo kragar(eller vad det heter).
Det blev väldigt tunga påsar iallafall. Skönt att det inte är alltför många julklappar kvar att köpa(jag har redan bestämt vad Robins alla kusiner ska få, så det ska bara köpas).
Robins vinsterskor visar jag också sen :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: