Killers

Godmorgon!

Jag och Robin har precis ätit lite frukost och nu springer han runt med en hammare(leksak) och hammrar lite här och där :) Busunge:)

Idag kanske jag och Robin följer med mamma och co till Ikea, dom skulle ev dit så vi tänkte hänga på. Vet redan lite saker som behöver handlas :) P tyckte vi kunde åka med dom, så skulle han slippa följa med dit, hmmm. Jag tror inte att Ikea är P´s favorit affär... Undrar varför? HAHA

Igår hyrde vi lite filmer, vi såg Killers

Killers Poster
Jag hade inte ens hört talas om den tidigare, men den var bra. Satt och skrattade gott då och då:)Den kan jag rekomendera.


Får se när vi ser den sista filmen :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: