han ramlade ur!

Ja, inatt sov ju Robin utan ena sidan på spjälsängen. När klockan var 23.30 ungefär ramlade han ur sängen... Eller hans överkropp var kvar i sängen men benen hade ramlat ner. Så han vaknade och var ledsen(såklart!) men han somnade om nästan på en gång när jag la tillbaka honom. Sen vaknade han 2.20 och kom gåendes till oss. Skönt att man inte behöver gå och hämta honom hela tiden nu. Bara han inte fortsätter att ramla ur sängen. Men det var ju första natten så jag hade lagt en kudde bredvid ifall det skulle hända...

Idag ska jag och mamma åka till Kupolen för att handla lite julklappar, iår blir det bara julklappar till barnen i släkten, det blir ju så himla dyrt annars. Bara barnen är ju 10 stycken... Robin har jag redan börjat köpa åt, men några fler grejer ska han få :)
Får se om han blir med eller inte, skulle vara bra om han var hemma med P. Det kommer säkert ta några timmar och jag tror inte att Robin är jätte sugen på att sitta i vagnen hela dagen. Men vi får se helt enkelt :)

Nää, nu måste jag fixa lite grejer innan mamma dyker upp :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Du kanske redan vet om det. Men tänkte tipsa om att det finns stödbräda att köpa till sängen.



http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30099293

2010-10-27 @ 09:16:37 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag tror faktiskt de vänjer sig vid att sängsidan saknas ganska snabbt ! Och det är ju som tur är inget högt fall om olyckan skulle vara framme... dock är det klart att det är lite skrämmande när benen trillar över kanten.

Jag dricker berocca boost varje mörgon och känner mig faktiskt lite piggare av det. Dessutom tycker jag det smakar gott !

2010-10-27 @ 12:36:45 / URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: