äventyr?

HAHA jag skrev ju igår att jag skulle berätta om äventyren vi skulle ut på igår. Det blev inte så mycket äventyr... En tripp till Jula och handlade lite nödvändigt till badrummet(toarulle hållare, krokar och en lampa att ha över spegeln), medans P stod i kön och skulle betala så sprang jag och Robin upp och ner för rull trappan, det var riktigt roligt tydligen ;D Sen åkte vi och handlade mat. Så det var inte en speciellt spännande dag, vi får ta det en annan gång istället :)

HEHE, jag hittade den här bilden. Vet inte när den är tagen, men det var ett tag sen eftersom han fortfarande var "långhårig". Men han hade kastat ner alla blöjorna på golvet och sen satt sig i en låda(gubben i lådan?) Gullunge!




TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

Han har 9 tänder..



Robin då??

2010-10-04 @ 09:33:45 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

OK, här växer dom verkligen i perioder. Hans tänder verkar vara väldigt sega =) haha.. stackarna barn.

Jag/vi här hemma hoppas på att dom eländiga sakerna spricker igenom snart!! men jag samlar ny energi när han är på förskolan...

2010-10-04 @ 11:24:46 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

hihi, klart ni kan komma, det är väl dock en bit =)



Jo det går bra, han blir jätte arg och ledsen när jag lämnar honom med det går över lika fort säger dom, så det är skönt, han verkar trivas =)

2010-10-04 @ 13:44:03 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: