varmt :)

Det gick lika bra idag på "dagis", han sprang iväg innan jag hunnit klä av mig ytterkläderna :) Det var inte så många barn idag, men det gör ju inget. Han leker ju ändå mest för sig själv. Men det var en liten flicka på ca 1 år där som kom och satt sig hos mig och ville att jag skulle läsa för henne m.m. när hon satt sig i mitt knä kom Robin dit och ville "krama och pussa" på henne. Men jag tror att det var mest för att han ville "ha bort" henne från mitt knä. Sen ville flickan upp och gå lite, och gärna hålla i mitt finger så jag följde väl med(snäll som jag är ;D), sen när vi skulle gå och fröken tog bort henne från mig började hon gallskrika/gråta... Det gick över ganska fort iallafall :)

När vi gick hemmåt hade det börjat regna så vi fick inviga det nya regnskyddet till vagnen. Jag skulle kanske också behövt ett regnskydd ;D Väldigt blöt när vi väl kom hem, så nu känner jag mig lite frusen. Men det är väl inget som inte lite varm oboy kan lindra? HEHE



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: karen

Hej



Vill du bli dagens blogg?

kika in hos mig ;-)



Karen

2010-11-03 @ 12:07:23 / URL: http://karez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: