The Studio make up

Jag var ju till The Studio i lördags. Jag fick med mig Nathalie och Linda. Om jag ska använda ett ord till hur det var så får det lov att bli: väntan
Vi satt där och väntade hur länge som helst! Hade jag vetat det hade jag inte åkt dit... Men vi blev sminkade och fotade. Några kort blev bra iallafall, men 10 kort för 1950:-. Så nöjd med bilderna blev jag inte. Hade man kunnat köpa 1 eller några enstaka kort hade jag kanske gjort det...
Men lite smink köpte jag där iallafall




En ögonskugga i färgen Champagne och en water eyeliner.
Köpte man 2 produkter fick man ett brushkit

Och om man tipsade dom om 18 personer till nästa gång dom kommer dit så fick man den här

(så om jag skrivit upp dig och du inte vill dit, så måste du ju inte. Det är bara och säga att du inte kan eller något)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: marlene

Grattis till vinsten utav halsbandet. Va roligt! snacka om tur :-)



Vår helg har varit super mysig med en massa pulkaåkning, julbord, julskyltning och mys framför tv:n. Hur har din varit?



KRAM

2010-11-29 @ 13:15:20 / URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Nej, blev det som att skola in på nytt då efter att han varit sjuk? :(

Synd att bilderna va så dyra! :/



Kramar

2010-11-29 @ 13:51:16 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: