orolig?

Idag när jag gick bort en stund på förskolan så blev Robin inte ens ledsen när jag sa HEJDÅ. Antagligen var det för att han var helt inställd på att få börja rita lite :) Jag var väl borta 1 timme tror jag(satt och lyssnade på musik och spelade lite spel på mobilen) och sen när jag kom tillbaka fick jag en STOR kram av honom :) Det var mys!
Allt hade gått bra iallafall, men det visste jag ju. Inne litar jag på fröknarna, absolut!
Men igår när vi var ute var det bara 1 fröken från Robins avdelning ute, och hon gick bara runt med den minsta flickan... Det fanns ju fler fröknar från den andra avdelningen, men dom verkade inte alls hålla koll på Robin. Nästa gång hoppas jag att ALLA fröknarna från avdelningen är ute. Jag vill ju inte gå runt och vara orolig hemma,  när jag vet att dom kommer vara ute och leka...


Busungen som hittar på massa saker för att få oss att skratta ;) Gissa om han lyckas :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är skönt när det fungerar med dagislämning. :-)

2010-11-09 @ 14:15:19 / URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej!

Barn är det dyrbaraste man har och lämnar man sina barn på dagis eller förskola hoppas man att personalen har fullständig kontroll på barnens väl och ve och att tillräckligt antal skötare tar hand om barnen på ett tryggt sätt under tiden!

Många kramar /Bea

2010-11-09 @ 21:06:51 / URL: http://daggdropp.blogspot.com
Postat av: MammaMorran

Skönt att lämningen fungerade- det underlättar massa! Är inte dagisgården inhängnad med staket? Då kan ju barnen iaf inte försvinna...man får helt enkelt lita på dagispersonalen även om det är svårt när man lämnar det finaste man har!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-09 @ 21:27:26 / URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Åh vad härligt, det går jättebra med dagislämningarna nu för oss också!

2010-11-09 @ 21:52:20 / URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: