mitt hjärta brast

Åhh, idag brast mamma hjärtat!
När vi kom till dagis ville han inte ens gå in, efter ett tag kom vi in iallafall. Men han började små gråta lite medan jag klädde av honom... Sen hänge jag upp hans kläder och sen vart han som fast klistrad på mig! Han ville inte släppa, så när ena fröken tog honom blev han inte gladare, om man säger så...
Jag gick ut i hallen där han inte ser mig och stog och fixade lite med hörlurarna och så, men han grät fortfarande när jag gick. Inte lika häftigt som precis när jag gick till hallen, men ändå. Åhh va jag ville gå in till honom och krama om honom och säga att allt kommer bli bra. Hoppas bara han inte grät alltför länge, hoppas det blev bättre så han åt bra med frukost iallafall. Usch va hemskt det var!!




När jag kom hem passade jag på att värma lite glögg och äta lite apelsiner. MMMM gott med glögg :)




TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Stackars lillkillen. Ja får verkligen hoppas det gick över fort. Jobbigt att gå därifrån när de är ledsna. Än så länge har jag sluppit det och det är jag så glad för.



Jag fick också på 200:-

Nej jag har inte bestämt mig än, hittar massor av saker jag vill ha.

2010-11-18 @ 09:44:21 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Okej :) Tack för svaret!

2010-11-18 @ 15:49:38 / URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: R O B I N A

okej ;) najs :) gjort idag?

2010-11-18 @ 21:05:54 / URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: