gnäll gnäll gnäll

Robin har den senaste tiden varit väldigt mammig! Det är knappt så P har fått kramar av Robin, han vill inte sitta i hans knä och han har verkligen inte fått natta honom. Så fort jag går därifrån så blir det galltjut från lillkillen, härromdagen höll han på i 40 minuter innan jag fick nog och gick in och tog över. Jag fick så ont i magen att höra hur ledsen han var, inget hjälpte.
Förrän jag kom in. Då tystnade han på en gång och somnade på några minuter...Tillochmed när jag var sjuk nu i helgen fick jag lov att natta honom, det funkar inte alls att P lägger honom. Vill han ha tröst på dagarna är det också bara jag som gäller, om P tar upp honom så ska han ändå till mig. Undrar om han känner sig älskad av sin son?
Så med nada hjälp på dagarna eller kvällarna/nätterna känner jag att min tålamod ligger nere mot 0 sträcket när allt han gör nu när han är sjuk är att gnälla, gnälla, gnälla. Hoppas verkligen att han blir friskt snart, plus att han kanske blir lite pappig ett tag så tålamodet kan höjas till det normala...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: britta Bloggar

Åh såna perioder har S också haft, det är bara att hålla ut, snart går det över!

2010-11-16 @ 11:36:28 / URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: