Älskade Robin

Min älskade Robin, du är så himla fin och jag älskar dig så mycket. Även fast du kan göra oss vansinniga ibland, men det brukar gå över fort :)
Tänk att det var just DU som flyttade in i min mage sommaren 2008, precis innan vi skulle åka till Egypten för andra gången. Jag är så glad att det var just DU! Du som älskar att busa, dansa med din egna speciella stil( böjer på benen och "rullar" med vänstra axeln/armen), tycker om att bli jagad och när man hoppar ut och skrämmer dig bakom hörn när du kommer gåendes/springandes. Du tycker om att dra katterna i svansen, men även att burra ner ditt ansikte i deras päls och mysa med dom. Du som är helt tokigt i bussar och traktorer, ser du en traktor säger du Gaki. Ser du kossor och hästar på tv:n blir du helt till dig och står nästan och hoppar. Det är så kul att se!
Det är så mysigt när du kommer till oss på natten, då brukar jag ligga och hålla om dig ett tag och bara ligga och snusa dig i nacken. Det är mys på hög nivå! Även fast du sover :)
Du har blivit en riktig liten mys kille, du kan komma fram på pussa på både mig och din pappa, bara ändå. Kramas tycker du också om, och när jag får en riktigt stor kram blir jag så varm i hela kroppen. Jag skulle kunna stå så hela dagarna!

Jag ville egentligen bara berätta att jag älskar dig så mycket. Tack för att du valde mig som din mamma! ♥



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Så fint skrivet, visst är det härligt med barn! :)

2010-11-01 @ 16:33:41 / URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: