allt la av...

Igår när vi skulle äta frukost, så öppnade jag kylskåpet men det var helt svart. Frysen också, så jag gick ner i källaren för att kolla om det var någon propp som gått. Det såg inte ut som det, men jag bytte den för kylskåpet och gick upp. Fortfarande svart.
Efter ett tag gick jag in i sovrummet och då såg jag att proppen gått där också, så jag går ner och byter där med och då hör jag att pumpen och pannan lagt av också! Bytte den med men det hände ingenting så jag skriver till P att allt lagt av. Han fick visst ganska mycket panik på jobbet och kom hem tidigare för att kolla vad som var fel. När han kom hem hade vi bara 18 grader här hemma. *Burr burr*
Efter lite kikande hittade han felet, jag kommer inte ihåg vad det hette. Men ev kanske vi ska byta kylskåp för att lindra lite... Vi får se.


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch, fy va kallt! :(



Hoppas det inte blir likadant med Robin o dagis igen då. Mår han bättre nu?

Kram

2010-11-30 @ 08:52:12 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Kul att du är med och tävlar, lycka till! ^^

2010-11-30 @ 09:03:18 / URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Skönt att febern är borta iaf :)

hoppas slemmet o allt släpper också snart!

KRAMAR

2010-11-30 @ 09:07:55 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: