spöregn!!!

Imorse vaknade jag med huvudvärk. Dom senaste 3 eller 4 dagarna har jag haft ont i huvudet varje dag, det har gått över med alvedon, men nästa dag är det tillbaka igen. drygt!
Idag fick jag sova 45 min längre än dom senaste dagarna iaf, alltid något. Men det är ju världen tråkigaste väder ute, spöregn!


Robin började ju gå ganska tidigt, men han ramlade ganska mycket och tillslut så vågade han inte gå så mycket själv, eller inget snarare. Om han inte höll oss i händerna stod han bara stilla, tills han fick ett finger att hålla i. Så det kändes som ett steg tillbaka, men det gjorde inte så mycket egentligen, bättre det än att han springer runt och skiter i att han ramlar. Men nu har han börjat bli modigare igen, för någon dag sen släppte han fingret själv och gick vidare, så det blir bättre och bättre igen. Bra det :)

Imorgon ska vi kanske(beroende på vädret) till en strutsfarm, Robin älskar ju djur, så det kan nog bli spännande för honom :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: