premiär!

Igår var det grill premiär. Riktigt riktigt gott. Så gott så jag tror vi ska grilla idag med :) Det var väldigt trevligt igår, synd att vi fick lov att åka så tidigt, men Robin var RIKTIGT trött sen han var vaken sen 12.40 och ville inte sova senare under dagen. Såg ut som han skulle somna ståendes där ett tag, lill snutten :)

Idag ska vi iväg och köpa rosor som vi ska plantera i stora krukor vi har(som var kvar lämnade av dom som bodde här innan), kommer nog bli super bra :) Sen ikväll ska jag, P och 2 kompisar till honom på bio. Först var det tänkt att bara jag och P skulle iväg, men så var han hem till ena kompisen igår och tydligen ville han också vara med och sen igår kväll frågade han den andra kompisen. Men det gör ju inget, det är ju bara kul/skönt att få komma ut lite. Tror inte att jag varit på bio sen den helgen Robin var planerad att komma ut. Så det var väl ca 1 år sen! Idag ska vi iaf kolla på Iron man 2, kommer nog bli bra om jag kan hålla mig vaken :)
Robin har ju inte sovit speciellt bra dom senaste nätterna och inte inatt heller. En gång jag gick dit såg han klarvaken ut. Så det tog ett bra tag att få honom att somna om!  Det var så jag funderade på att ta över honom till vår säng... Nästa gång jag var dit så satt han upp och väntade på mig ;) Då lyfte jag upp honom och la han mellan oss. Somnade på en gång...


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för igår! Trevligt att ni kunde komma fast det inte blev så himla länge. Visst är det gott med grillat?! Käkade resterna idag av grillat muma



Har Robin någon önskelista tills han fyller år?



Kram



2010-05-01 @ 18:19:38 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: