första

Pratade med mamma igår och tydligen har Trey fått sin första tand nu :) Nu vet ni varför han varit så orolig iaf... Sen åkte vi upp till mamma, vi skulle hämta lite stenar därifrån och jag tyckte att jag sett något i Robins mun tidigare under gårdagen och på morgonen så jag kände i hans mun, och visst var det lite vasst där! Så Robin och Trey får sin första tand samtidigt. Rätt kul faktiskt! :) Fort går det också, då där jag kände hos mamma var det bara lite lite man kände, men senare under kvällen så syntes det mer och mer! Kan varit därför han INTE ville sova igår på dagen eller till kvällen igår. Det tog 1 timme att få han somna och då var det i vår säng med mig bredvid. Det kanske hjälpte att han fick lite alvedon mot smärtan... Sen har han sovit väldigt oroligt inatt, vaknat och SKRIKIGT! Inte kul alls!
Så första tanden vid 1 år och några dagar gammal, bättre sent än aldrig :)

Nu är det välling tajm här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: