En jäkla dålig morgon!

Besöket på BVC gick inte speciellt bra. Det började ganska bra, men det var en vikarie till hon vi brukar ha och sen var det en läkare och en läkar studerande. När läkaren skulle lyssna på hjärtat började Robin gråta och det gick inte att få han sluta! Han gjorde klart sin undersökning och Robin grät, sen skulle vi mäta och väga honom, det gick väl sådär eftersom han grät...Hon fick det till att han var 76 lång "men han kan vara längre" sa hon, det var lite svårt att mäta eftersom han inte låg stilla! Vägningen gick inte bättre den, men hon fick det till att han väger 9750, men vi vet inte hur bra det stämmer... Sen efter det kissade han över min tröja och byxor. När jag fått på han blöjan började han lugna ner sig och jag tror att han var på väg att somna i min famn. Då var det dax för sprutor! Och självklart började han gråta igen. Men sen när han fått på sig sina kläder och vi gick därifrån slutade han gråta och när jag la ner honom i vagnen och började gå hemmåt(nerkissad) så somnade han nästan direkt och sov 2 timmar. Måste varit en jäkla jobbig morgon för honom, lill skrutten :)
Han fick lite feber sen under kvällen(37.7) gav han lite alvedon och han blev sin vanliga glada kille, nu på morgonen hade han fortfarande 37.7 men han verkar må bättre... Nu ska jag ta och fixa vällingen här... :)



TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Har du hört från nån mer om nästa fredag?



Funderade du och Robin på att vara med till Sahlins struts på lördag?



Kram Mia

2010-05-13 @ 11:07:37 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: