converse?

Men ÅHHHHH! Jag satt och skrev på ett inlägg, men så kom jag åt någon knapp och allt försvann...

Jag hade beklagat mig över nätterna som fortfarande inte är bra på ett sätt eller ett annat och att jag köpte 2 par skor åt Robin igår på stan. Här är ena iaf


Visit hm.com

Det är lite converse över dom och om det skulle vara någon som köpt ett par converse till Robin till han fyller år så gör det inget om det bara är en annan färg :) Dom här kommer han säkert kunna ha i höst också för dom är någon storlek stora, men han går ändå riktigt bra i dom.

 

Nu ska jag ta och diska lite :)

 

 

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: