Är jag skadad?

Bion igår var faktiskt bra, även fast filmen fått dåliga betyg i aftonbladet. Men så är det nästan jämt tycker jag, bra filmer får dåliga betyg och dååååliga filmer får oscars. Som No country for old men, JAG tycker inte att den är bra någonstans. Men det gick ju bra för den på oscars galan... Skönt var det att komma ut iaf, Robin somnade på en gång nästan så det var inga problem. Sen när vi kom hem hade han precis vaknat till och saknat nappen, men han hade somnat om så fort han fått den. Sen har han vaknat många gånger inatt med, så jag är något tröttare än vanligt. Man (jag) kan inte somna på en gång när man kommer hem. HAHA, det måste jag ju berätta också. Det är ju ganska hög volym på bio, och titt som tätt måste jag glömt bort att vi var på bio för jag tänkte: Shit, nu kommer ju Robin att vakna
Jag tror iofs inte att han är så lätt väckt?? HAHA, är man skadad eller skadad?


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: