Jag är faktiskt nöjdare nu!

Jag sitter här själv, både Robin och P ligger och sover. P var så trött så han hann inte ens med att säga godnatt till vår lilla skrutt... Då är man trött.

Imorse kom målaren som skulle tapetsera och måla taket, strax efter 7. När klockan var 9.15 gick vi ut på promenad till vårdcentralen, sen vidare till willys för lite handling och sen tillbaka hem. 11.25 var vi hemma igen så det blev lite motion idag med. När jag ställde mig på vågen hemma hos mamma så visade den samma vikt som innan graviditeten, så det känns ju skönt. Visst ändras ju kroppen, så kroppen ser ju inte lika ut även fast jag väger lika, ändå tycker jag mer om min kropp NU efter graviditet än innan. Förrut hakade jag upp mig på minsta lilla som jag inte tyckte om, men nu känner jag mig totalt nöjd med min kropp, fast den inte är perfekt. Det känns riktigt bra måste jag säga :)

Jag ska strax ta och lägga mig, det tar på krafterna att gå upp 5.30 på mornarna...


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: