Utan ett ord



14-åriga Cynthia skriker åt sina föräldrar och slår igen dörren till sitt rum. När hon vaknar nästa morgon förväntar hon sig en konfrontation, men istället är huset tomt. Hennes mamma, pappa och storebror är borta.
25 år senare bestämmer sig Cynthia för att delta i ett tv-program om olösta fall i ett sista försök att få veta vad som hände den där natten. Först händer ingenting. Sen ringer telefonen. En mansröst säger att hennes föräldrar förlåter henne. Cynthia är nära att bryta ihop. Är hennes familj vid liv? Cynthia börjar forska i försvinnandet, och trådarna leder till fruktansvärda hemligheter. Kanske hade det varit bättre att låta det förflutna vila?


Jag har precis läst klart den här boken. Jag tyckte att den var riktigt bra, jag var fast från början och ändå är jag inte speciellt förtjust i thrillers... Läste ut den på 2 dagar och det är inte det lättaste när man är småbarnsförälder vill jag lova. Men jag ville knappt lägga undan den :) Rekomenderas!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Är det din bok? Får man låna?

2010-03-11 @ 16:54:06 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: