shopping idag med?

Hej hej!

Nu har Robin somnat, han var så trött så han somnade nog så fort huvudet hamnade på kudden. Vi har tagit med hans egna kudde så han skulle ha något han känner igen iaf, och han verkar sova lika bra här som hemma. Tur det :)

Idag blir det shopping med mamma, P(er), K och K. Nathalie kanske skulle vara med också, om hon hinner klart med provet. Inte kul för mig och Robin att bara sitta här, så istället följer vi med. Det är faktiskt ganska kul att gå och kika i affärer( idag blir det nog C G, och där finns det ju massa leksaker att kolla på för Robin). Kanske att vi bakar en filmjölkslimpa här idag, jag kollade på receptet idag och det är verkligen hur lätt som helst! Det ska jag nog även prova hemma sen också. Annars händer det inte alltför mycket, vänta på att P ska komma upp hit och busa med lill skrutten...

Jag håller på att knäppa massor av kort på Robin med Nathalies system kamera, får se om det blir några bra kort. När blixten är på så blundar han ju på nästan alla kort, förståligt.

Nu blir det spela av :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: