orolig natt

Håller på att laga lite mat åt Robin just nu. Han ligger och sover, snart har han gjort det i 2 timmar. Iofs så är inte det så ovanligt nuför tiden. Den tidiga tiden han sover på dagen brukar ju bli 1½, 2 timmar,  då måste han ju vara trött också.
Natten har varit ganska orolig. Robin har legat och vänt och vridit sig och eftersom vi sovit i samma säng så har jag vaknat varje gång. Jag gick och la mig vid 22 igår, men jag kollade på klockan 23.06 och då hade jag inte somnat. Det blir ju helt konstigt när man sover på ett nytt ställe. Tur att Robin somnade iaf. Sen imorse gick vi ner och väckte moster Nathalie HAHA, tyvärr var hon nog halv vaken redan...
Vi får se om det blir en till natt för oss här uppe, beror på hur det går för fönster gubbarna. P skulle höra av sig sen.

Nu måste jag kolla till maten!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: