om och om igen

Godmorgon!

Igår sov Robin strax över 2 timmar igen, den tidigare tiden han sover. Då ville är det inte ens någon idé att försöka få han att somna vid 14.30. När klockan var 15.30 skulle jag försöka, men nej, han ville inte sova då heller(fast vi såg att han var trött). Då passade jag på att sänka hans säng istället, har tänkt det LÄNGE nu men det har inte blivit av. Men det kan ju vara bra att ha det gjort innan han försöker resa sig i sängen. Sen vid 16.20 somnade han iaf, han hade 1 napp i munnen och den andra i ena handen. Han spottade ur nappen i munnen och satt i den andra och så höll han på ett x antal gånger innan han somnade.


Nu verkar det som att lillskiten är hungig så jag ska ta och fixa lite frukost....



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: