NaturNes



Ja, var och hämtade ut paketet med naturnes igår. Ev blir det en vända till idag för att hämta ut det andra paketet, om det kommit fram :) Smakerna är iaf äpple&banan och äpple&päron. Naturnes har ju ångkokat frukterna så vitaminerna är kvar och det känner jag är hur bra som helst! Sen tycker jag att deras förpackningar är jättebra då man kan frysa in barnmat som blivit över eller om man gjort storkok, i förpackningen. Hur bra som helst!


Nu låter det som att jag har en bajsblöja att byta...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Försökte hämta ut min paket idag men första gången hade jag glömt mobilen och andra gången plånboken ... det går bra nu! Gör ett nytt försök i morgon

2010-03-05 @ 20:23:37 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: