Muksu

Igår kom paketet med vällingen och gröten jag vann förra veckan från ellamarie.blogg.se. Hur bra som helst! Förpackningarna var jättebra då dom är lätta att ha med sig(tetra förpackningar). Provade ena gröten åt Robin igår kväll och han åt, men inte allt. Iofs lassade jag upp mer än jag brukar ifall han ville ha mer. Jag prov smakade också gröten och den var faktiskt helt ok, alla andra gröter smakar b*js. Ska prova en välling någon dag hade jag tänkt, får se om det går ner

Orkade inte ta upp alla 24(var 25 igår) packet...


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: