mellanlandning

Godmorgon :)


Idag ska jag till borlänge och fixa naglarna(manikyr, ev med fransk polering). När P höll på att plocka undan här hemma igår så såg han det presentkortet jag fått och när han kollade lite närmare såg han att den gick ut på måndag... Så jag rinde och kollade tid igår, ska bli kul/skönt faktiskt.

Blev en till promenad igår, först till Maria sen vidare till volvo för att hämta ut paketet och sen en liten extra sväng innan vi promenarade hitåt. Riktigt skönt, även fast det var en backe som var ganska jobbig...

Robin har fått prova dom 2 olika NaturNes nu iaf och dom verkade gå hem båda två, men det var den äpple&banan som verkade godast. Den försvann ner i hans mage på en gång :)

Ringde även till syster i USA som fyllde år igår grattis grattis :) Dom kommer hit den 11 juni, ska bli riktigt kul att träffa dom igen. Men jag kan tänka mig att flygningen inte är något dom längtar efter, speciellt inte med mellanlandningar. Man vet inte riktigt VAD man ska göra under tiden. Men klicka på den här länken: mellanlandning så får du tips vad du kan göra :)

Min systers ena barn( i skåne) fyller år idag grattis grattis :) Hoppas du får många presenter :)

Nu ska jag ta upp prutten här och myyyyyysa lite :)


 
TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för igår, var himla skönt och ut å gå och snacka lite skit =) Får vi göra om snart!



Har provar duschkrämen idag, men ska testa den igen innan jag ger en utvärdering.



Kram Mia

2010-03-06 @ 17:32:26 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Mia

Föresten blev du nöjd med naglarna? valde du till franskpolering?



Kram Mia

2010-03-06 @ 22:05:09 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: