Man vänjer sig aldrig!

Godmorgon!

Robin vaknade 5.30 idag med, tror inte att man någonsin vänjer sig vid att vakna så tidigt. Ska ta en promenad till vårdcentralen om 2 timmar så vi får hoppas på att lite friskluft gör mig lite piggare. Om det är någon som undrar så ska jag till v. centralen för cellprov och så måste jag skaffa preventivmedel för vi ska inte ha ett till barn än på ett tag( P vill ju inte ha nå fler barn alls har han sagt nyligen, men jag vill ha 1 barn till iaf. Får se vem som vinner :D ).

Väntar på att målaren ska komma, idag skulle han måla taket tror jag och imorgon ska han tapetsera, om tapeten kommit vill säga.

Nu ska jag ta och fixa lite frukost åt grabben här.


TJING!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Okej, jobbigt när man har fast jobb och så har man inget att komma tillbaka till sen iaf. Men så kan det vara ibland.



Nej jag har fortfarande inte bestämt mig. Jag funderar över det nästan varje. Men kommer aldrig fram till något beslut.

Ni ska ha dagis eller?

2010-03-25 @ 07:31:55 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emeli

Jag har jobbat på dagis.

2010-03-25 @ 13:40:58 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du vinner saklart Bea!

2010-03-25 @ 14:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: