lott eller bingo?

Hej hej!

Passar på att skriva lite nu medan Robin sover. Vasaloppet är självklart på i bakrunden :) Kanske inte jätte spännande eftersom det är 3 st i täten just nu, iofs är det ett tag kvar... Jag hoppas på att det blir en svensk som vinner iaf.
Robin somnade DIREKT när jag la ner honom i sängen, han var trött när klockan var 8.20 så han fick somna lite tidigare än vanligt, 10.00 blev det. Får se hur länge han sover. Igår fick jag lov att väcka honom när han sovit 2 timmar för att hinna till Borlänge för att fixa naglarna.
Väldigt nöjd med resultatet är jag, lite tråkigt att jag vet att det snart kommer börja "flagna". 60 kronor betalade jag, jag valde den franska manikyren då jag tycker att det är så fint och 60 kronor var längesen jag la på mig själv! Det var längesen jag köpte något åt mig själv, det skulle vara kul att få åka ner på stan och shoppa gärnet. Men ekonomin håller inte med ;) Man kan ju alltid drömma att man skulle skrapa fram massa pengar på en tialott eller något. Ja, drömma kan man iaf:) Skulle man spela på bingolotto kan man ju vinna så också. För längesen vann jag faktiskt hela 500 kronor på en bingolott. Kommer ihåg hur glad jag blev(var väl 15-16 år), men jag vet inte om JAG fick pengarna eller om mamma fick dom(det var nog hon som köpte den). Ja, det var ett litet minne:)



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: