Huset!

Dom kom och mätte fönsterna och så igår och så bestämdes det att dom ska komma på måndag och fixa dom! Man kan ju inte klaga på att det inte händer något iaf, skönt att bollen hamnat i rullning. Eller säger man så? Ni fattar vad jag menar iaf? Tydligen kommer det massor av människor då på måndag. Först dom 2 som var här igår, sen han som "sålde" fönsterna, dom 2 som satte in fönsterna och så deras chef. Dom ville också att P skulle vara hemma, eftersom det var han som var hemma förra gången och såg hur dom gjort. Så efter BVC klockan 11 så åker jag och Robin upp till mamma.
Nu får vi hoppas på att det blir bra, jag menar, det kan ju knappast bli värre iaf...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny spännande tävling hos mig..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-valfri-mossa.html



..med chans att vinna en valfri mössa från en finfin butik =)



Ha en toppendag! Kram

2010-03-11 @ 07:17:03 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: