Han äter helt själv!

Robin har nu lärt sig att klappa händerna, det ser så gulligt ut när han sitter där och klappar :)
Stänga dörrar är något han också gör väldigt ofta, men nu har han börjat att gråta när dom väl är stängda. Hmmm, känner han sig instängd?
Han har blivit en riktigt virvelvind i sängen också, från mage till rygg och tillbaka igen, tillslut ligger han diagonalt över sängen(så gott det går) och då börjar han gnälla tills vi lagt han "rätt". Sen börjar han om, tills han somnar :D
Har också märkt att det inte spelar någon roll NÄR han somnar på kvällen, för han vaknar mellan 5 och 6 iaf. Så ja, jag är rejält trött om dagarna. Igår låg jag och sov i soffan vid 21.00.
Robin fick plättar igår och dom äter han helt själv!! Jag ger han en plätt och så sitter han och river den i mindre bitar och så stoppar han in bitarna i munnen sen, visst det kladdas och försvinner ner plättar på golvet. Men är man snart 10 månader så är man. Det är klart det ska kladdas lite, det går ju att tvätta sig sen :)



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som har tävlat/ redan tävlar hos mig att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_08.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik! =)

2010-03-08 @ 12:48:16 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: