filmjölkslimpa

Blev en liten promenad igår på runt 40 min kanske. Robin ville inte sova när vi försökte vid 15 så han somnade nästan direkt vi kom ut vid 17.40, inte alltför konstigt. Inatt har han haft flera mardrömmar, för han har vaknat skrikandes flera gånger. När jag hade varit upp 4 gånger tror jag så la jag honom i vår säng, då var klockan strax innan 4. Sen vaknade han inte skrikandes mer.

Inga planer för helgen vad jag vet. Men tiden kommer att gå fort ändå, det gör den jämt. Man får påminna sig själv om att njuta av nuet, medans man går hemma och får mysa och gosa med Robin hur mycket jag vill. Det står väl inte på förrän jag måste börja jobba, jag längtar inte... Synd att P inte tjänade miljoner, då hade jag varit hemma"fru", någon som vill ge oss några miljoner? Nähepp, synd!

Mamma hade bakat filmjölkslimpa och sist vi var där fick vi med oss en hem. Jag kom inte ihåg att jag ätit det tidigare, förrän jag åt det igår morse. Smaken gjorde att jag fick flashbacks från barndomen, så jag vet att jag ätit det förrut även om jag inte har något riktigt minne av det :) Gott var det iaf :)



TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: