Borta bra men hemma bäst?

Nu är vi äntligen hemma. Borta bra men hemma bäst! Robin ligger nu och sover i sin säng, men det var svårt att få honom att somna själv. Hemma hos mamma har jag legat bredvid honom tills han somnat, på dagen och till kvällen. Det är klart att han har vänjt sig vid det. Nu blir det alltså dax för avmammning ;D Fick han att somna i vår säng iaf, får se hur det går ikväll att somna själv i sin säng. Håller tummarna!

Skriver mer imorgon eller ikväll ( P hämtar en kompis till honom som ska hit och kolla på hockey)



TJING!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Ja tiden går alldeles för fort. Vill inte att den här första tiden när man får vara hemma med barnen tar slut.

2010-03-24 @ 18:17:38 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Emeli

Nathalie kryper för fullt och går utefter möbler.



Jag ska skola in henne 1 september. Sen ska jag börja vikariera igen och försöka hitta något fast jobb.

Du då?

2010-03-24 @ 20:00:37 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: