vill inte!

Hello :)

Robin är inne i någon svacka som gör att han inte vill sova, dag eller natt spelar ingen roll. På dagen tar det lång tid innan han somnar, på kvällen tar det ännu längre tid innan han somnar och sen vaknar han vid midnatt ungefär och vill inte somna om förrän han får ligga mellan mig och P. Jag skulle kunna försöka söva honom 1 timme(aldrig provat och skulle nog inte orka det heller) och han skulle iaf vakna så fort jag går därifrån...
Ont i kroppen har jag också, ont i ryggen(sängens fel?), ont i nacken(Robins fel?), ont i ena axeln(vems fel?) och ont i magen(naturlig orsak). Så jag är väl inte på världens bästa humör just för stunden. Men vi ska shoppa lite idag och på fredag kommer syster med familj till Sverige så det finns ju grejer att bli glad för :)

Nu ska jag spela lite innan jag ska hämta in tvätt och diska...


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är inte kul de perioder sömnen strular. Vi har precis haft en längre sådan period men i natt sov skrutt hela natten för första gången, från 19-5.30 i sin säng utan att vakna. Så skönt! Kram

2010-06-08 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: