tack mamma

Godmorgon!

P's mamma var aldrig barnvakt igår, hon skrev att hon var sjuk så i sista minuten ringde jag mamma och hon ställde upp. TACK MOR!
Så vi åkte ner på stan, men det var bara någon enstaka bra låt så vi funderade på att åka hem när mamma ringde och sa att Robin inte ville sova. Klockan var 21.30 och han satt och kollade på tv med henne. Bus ungen! När vi kom hem så provade jag lägga honom och det tog ett tag innan han välkomnade mr. blund ;D När han sover har han 1 napp i munnen och sen en i vardera hand, igår hade han även en extra som låg i sängen. När låg han och smakade lite på ena nappen för att sen spotta ut den och ta en annan och så höll han på ett bra tag. Tillslut tog jag honom till vår säng och efter mycket om och men somnade han där så jag kunde lyfta över honom. Men sen vid 00 gick det inte att få honom somna om så han har sovit hos oss hela natten nästan. Hoppas det blir en bättre natt, natten som kommer....

Nu ska jag underhålla grabben lite! :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tror du skulle gilla mina nya tävlingar! =)

2010-06-05 @ 16:38:13 / URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: