shopping runda!

Det var shopping på hög nivå för mig igår på stan! Tack Emma förresten för en trevlig dag och tack för hjälpen med Robin. Robin var iofs väldigt snäll igår på stan. Han satt i sin vagn och sa inte så mycket. Oerhört stolt över honom!!!
Men shopping var det ja! Det här handlade jag!
jeansleggins från only
(till Robin)från HM
(dålig bild, men det får ni stå ut med)från only
från HM
också från HM
från Gina
also from Gina
från JC
JC :)
Och inte kan man ju komma hem från en shopping dag utan skor?
köpta på BARNAVDELNINGEN på Eurosko!



Idag ska vi till Mora en sväng sen ikväll ska vi på Rix FM nere på stan. P's mamma ska vara barnvakt. Vilket jag av olika anledningar inte alls tycker om... Men hon är farmor och jag hoppas att vi inte är nere på stan alltför länge.


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: em =)

Tack själv, det var riktigt nice och nu kan vi ju matcha i våra linnen ;)

2010-06-04 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: