PUSS PUSS

Igår kom först P's syster med familj, hennes sambo skulle kolla något i badrummet. SÅ Robin busade med 2 av sina kusiner. Sen ett tag efter att dom åkt så kom min syster med familj och mamma var också med, det slutade med att vi grillade och hade det riktigt trevligt här hemma. Iaf så låg Robins minsta kusin i Spöket Laban gymmet som Robin hade förrut och den verkade han gilla ;) När Robin fick syn på honom där så trodde jag nästan att han skulle bli lite avundsjuk(det har han blivit när han ser att jag bär på T, kanske inte så konstigt?), men han gick fram dit och myste/pussade på honom. Jag tror nog att Robin tycker om sin kusin ;D

Han närmar sig...
PUSS!!!

TJING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fina bilder maste jag saga!!! Kram/C

2010-06-17 @ 10:02:24
Postat av: Leia

vad söt!

2010-06-20 @ 23:14:51 / URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: