gullapa!

Ja, igår blev det inte alltför många knop gjorda. Robin sov kasst hela natten och vaknade 4-5 gånger kanske, sen vaknade han 5.30-6(kommer inte ihåg så noga) och med tanke på att jag gick och la mig vid 00.00(satt uppe för att kolla på bröllopstårtan) så var jag galet trött hela dagen. Men inatt har han bara vaknat 1 gång och sen vid 6 när han vaknade igen så tog jag med honom till vår säng och efter lite bökande så hittade han tydligen en bra sovställning för då somnade han om till efter 8!! Frågan är ju nu om han kommer att somna vid 10.30 som han brukar annars?

Idag skulle vi varit till Valbo, men mamma mår tydligen inte så bra så det blir uppskutet... Tråk! Undrar vad man ska hitta på? Det är ju så fint väder så man vill ju inte sitta inne heller, men jag har inga ideér vad man ska göra heller. Usch! och Blä!

Nu är Robins 4:de och 5:te tand påväg. Uppe den här gången :) Var lite rädd där ett tag att han bara skulle få tänder nere HAHAHAHA Men det behöver jag ju inte oroa mig över nu ;D

Jag ska ta och ringa kakelproffsen idag iaf och fråga hur det går med vår offert, var och lämnade papper där för ca 1 månad sen och vi har inte hört något... Dåligt!!
Hmm, förlåt för att gnäll idag förresten. Är ju inte på dåligt humör egentligen så jag vet inte varför det bara kommer ut massa dåliga grejer när jag skriver. Jaja, så kan det vara ;)

HAHA, kom på att jag skulle berätta att Robin pratar i sömnen lite då och då. Tyvärr så fattar vi ju inte vad det är han säger. Det hade ju varit lite kul :) Gullapan min :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: