ett bra jobb?

I förrgår ringde Schenker om att vi hade paket hos dom och undrade när dom kunde lämna dom. Så igår skulle dom komma och medans jag var ner på stan med mamma, Nathalie, C och barnen så hade det kommit iaf. Vi trodde att det bara var toastolarna för det skulle vara 2 paket. Men tydligen kom allt. Men det var bara toastolarna som stämde överens med vår beställning. Badrumsmöblerna skulle vara mattsvarta(det stog det tillochmed på följesedeln), men det måste varit någon färgblind människa som packade för dom var grå/brun dassiga. Båda möblerna till stora och lilla badrummet skulle vara svart, men båda var den äckliga, konstiga färgen.Möbeln till lilla som vi beställt var 50 cm bred, den som kom var runt 70cm, och den får nog inte ens plats där. Sen på följesedeln stog det att det skulle komma en badrumsvåg också? Det har ju inte vi beställt iaf... Där har dom verkligen gjort ett bra jobb!
P ringde dit för att klaga, men då hade dom stängt för 10 min sen... Så han får ringa idag istället...


TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vem är det som har fixat era fönster? Vi hade Mockfjärdsfönster ( Kari) här i går men tyckte att inte han verkade så bra? Hur många fönster har ni bytt och vad kostade det? Vi ville ha som ni 2 stora fönster i vardags rummet men han påstod att det inte skulle gå för det var en bärande vägg! Hur gjorde dom hos er?

2010-06-23 @ 10:47:06 / URL: http://jemmas.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

Haha, vist är det så, ibland kan det vara skönt att få vara själv och fundera och tänka.. men inte alla dagar..

Känner du många där du bor???

2010-06-23 @ 11:03:36 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

jag har 1 tjej som jag umgås med det skiljer 6 veckor mellan våra killar, men annars så känner jag inte så många här.. har fler kompisar där jag bodde förut..

2010-06-24 @ 07:34:39 / URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

bodde i södertälje, har bortt här i Oxelösund i 6 år i höst..

2010-06-24 @ 15:14:44 / URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: