det gick inte så bra...

Hej hej!

Robin sover och P håller på och river i badrummet. Idag ska vi nog upp till mamma och co igen och träffa syster med familj. Får se om dom är utvilade idag? :D Jag försökte få lilla Trey att sova, men det gick inte lång tid innan han började SKRIKA!! Och jag som är så blödig(enligt P) gick ner med honom så hans mamma fick försöka sen istället. Kanske går det bättre när han inte är övertrött?

Min nya mobil kom iaf igår, så igårkväll satt jag och försökte lära mig den, men jag har inte hittat hur man byter sms ljud...? Det borde väl gå? Annars kan jag nog det viktigaste nu :) Nöjd är jag också :)

Nu ska jag ta och hänga upp lite tvätt!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: