Vanish test

När vi var iväg och plockade jordgubbar så blev ju Robin röd om händerna(av jordgubbarna) och så tog han på P´s vita linne han hade på sig, på ryggen(att jag fick en stor fläck med jordgubbssås på byxorna, och inte av Robin, ska vi inte tala så högt om). Då tänkte jag att det var ju ett perfekt tillfälle att prova Vanish för vita kläder. Här är resultatet:





Det försvann alltså inte... Jag kommer fortsätta använda lite Vanish i den vita tvätten tills burken tar slut iaf, men om jag kommer köpa den igen? Tveksamt...


TJING!

Kommentarer
Postat av: Mia

halloj!



Blev de nå jordgubbar plockade igår?



Föresten hälsa din mamma och tacka för fikat i söndags, glömde det!



Kram

2010-07-20 @ 18:12:10 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: