underbart!

Jag kollade på New moon igår, hade hört att den var den sämsta av dom 3, så jag hade inga höga förväntningar. Men jag tyckte att den var riktigt bra och blev riktigt sugen på att se den sista filmen! Får se när det blir...

Robin har börjat sova otroligt bra på nätterna nu. Vi lägger honom klockan 20.00, sen kan han vakna 1 gång på natten(morgonen?) runt 5 kanske, men så fort han får nappen somnar han om till runt 7(dom senaste dagarna har han vaknat runt 7.20 tillochmed) i sin egna säng! Det är sååå skönt och jag känner mig utvilad på morgonen när jag vaknar, helt underbart! :)


Nu ska jag spela lite till innan han vaknar och ska ha mat :)

TJING!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker ettan och tvåan var bäst trean gick och se men saknade typ saker i den.. Känns som att i fyran kommer de att komma massa saker, hoppas bara dom får ihop de bra..

2010-07-26 @ 20:36:45 / URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: