Jag köpte:

Var ju barnvakt åt lille T igår, det gick så bra förrutom en liten incident på skötbordet, men det ska vi inte tala så högt om ;D
Jag köpte 2(!) klänningar(egentligen 1 klänning och 1 tunika, men tunikan kommer jag använda som klänning iaf), men när jag skulle visa P såg han att den ena var lite genomskinlig. TYPISKT! Så idag lär jag åka ner igen och byta färg på den(egentligen var det färgen jag fastnade mest för, men jag borde ju kunna hitta en annan som också blir bra? Det var iaf denna som var genomskinlig( i dags ljus)

Och den här får stanna hemma:)
Den var så söt i vit också tyckte jag, men den såg man på en gång att den var genomskinlig och jag har ingen underklänning heller så det är ingen idé att köpa den. Men den svara funkar ju den också :) (Båda klänningarna är från gina)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallo. Snygg den svarta klänningen var. dyra? Kram Emma

2010-07-03 @ 21:21:15 / URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/
Postat av: Emeli

Den blå var jätte snygg. Jag är ute efter en sån klänning med rynk över brösten. Vad kostade den?

2010-07-03 @ 23:13:57 / URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad fina! Jag skulle behöva nån klänning. Nu vet jag att gina har fina

Besök gärna min blogg

2010-07-09 @ 11:35:24 / URL: http://majamalmby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: